موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842
موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842

تسلیت

رحلت رسول اکرم اربعین حسینی وشهادت اما رضا را به تمام مسلمین جهان وهنرمندان عزیز تسلیت میگویم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://kahkashaneandromeda.blogfa.com

درود. من به طور اتفاقی با وبلاگ شما برخورد کردم. کارهای استاد پورعطایی رو خیلی دوست دارم و گوش می‌دم. همینطور رقص زیبای تربت جام را. سوال من این بود آیا این رقص رو جایی هست که یاد بدهند. چون من گروهی دارم که بهشون شاهنامه خوانی و نقالی یاد می‌دهم. برای بچه‌های ۷ تا ۱۴ سال. دوست داشتم این رقص رو یاد بگیرند چون خیلی به نظر من به داستان‌های شاهنامه نزدیک هست و موقع بازی کردن نقشهایشان بتونند از این رقص استفاده کنند. ولی نمی‌دانم آیا آموزشی هست در این زمینه یا خیر . در هر صورت خوشحال شدم از آشنایی شما. مانا باشید. راستی من در مورد سرخس تا حالا چیزی نخوانده بودم. جالب بود که نوشته بودید یکی از قدیمی ترین موسیقی‌ها را دارند. علاقه مند شدم.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

با سلام به شما دوست عزیز و زحمت کش بله راهای زیادی هست بنده در خدمتم چ0 حضوری و یا سی دی رقص محلی این منطقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد