موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842
موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842

اجرای موسیقی

دعوت گروه موسیقی ساریکا  برای اجرا در مستند آخرین انتظار تهیه کننده این مستند امروز 


ملاقات حضوری با من داشتن  ایشان از من خواستند اجرای کوتاهی در این مستند داشته باشیم


این مستند سرگذشت دانش اموزی است که پدرش گرفتار اعتیاد شده و........  ساخت این مستند


در مشهد  و از شبکه مستند پخش خواهد شد

موسیقی

 


تولید جدید واحد موسیقی مرکز خراسان رضوی

مقام مبارک های مبارک  


خواننده        احمد سرکوهی


نوازنده   محسن  عسکریان                        


               

صدا بردار      محسن نجفی 

            

بزودی از همین وبلاگ میشنوید           



   


جشنواره انتظار

از چهره اش مشخصه که دستش از همه جا کوهتاست متولد 1336شهرستان سرخس روستای چالزرد


بله کسی که تا همین پریشب هیچ  کس  نمیشناختنش فقط اسمش را شنیده بودن غوث الدین راهدار خواننده گمنام که برای اجرا در جشنواره انتظار که در شهرستان سرخس برگذار شده بود امد که   چون شناختی برگذار کنندگان جشنواره از ایشون نداشتن
فرصتی بهش ندادن  با رایزنی جناب عاقبتی و بنده بالاخره فرصتی دست داد ایشون بروی سن رفتن اولین کسی که از چهره اش همه چیز را خواند داور جشنواره استاد جاوید بود که بلند شد جلویش و چند عکس هم از ایشون گرفتن و با ناراحتی زیاد به من گفتند چرا تا حالا ایشان را معرفی نکردید کوچکترین کاری هم که من کردم با اجازه داور جشنواره جناب استاد هوشنگ جاوید انصراف خود را از بخش مقام خوانی از رقابت با دوستان اعلام کردم تا ایشان  بیایند دیده شوند و بقول دوستان زنده شوند امید وارم مسئولان اینها را بیشتر حمایت بکنند امسال این هنر مندان زیاد است یک تشکر هم از استاد جاوید دارم بخاطر دستور پیگری حال و روز  اینچنین هنرمندان گمنام  و با انتخاب شایسته های چشنواره در بخشهای مختلف