موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842
موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842

خواننده گم نام

اگر از بلبلان خواهی سراغی       که   گویا در خراسان است باغی  

بشنوید از یک خواننده  گم نام در  شهرستان   سرخس    غوث الدین راهدار  که در جشنواره انتظار پدیده شد



جهت شنیدن صدای دلنشین این خواننده  بر روی دکمه پخش کلیک کنید      



پخش

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ http://dotar.blogfa.com

سلام آقای سرکوهی
من هم در جشنواره سرخس بودم و اجرای زیبا و دلنشین آقای راهدار رو دیدم
واقعا قشنگ و دلنشین می خوانند
این وظیفه حضرتعالی است که ایشون رو بیشتر معرفی کنید
از جشنواره سرخس نزدیک به 2 ماه می گذرد اما دریغ از یک عکس از ایشان در سایت شما
اگر اشتباه نکنم حتی شنیدم که شما ایشان رو به عنوان استاد خود نیز معرفی نمودید و اگر من درست شنیده باشم و این واقعیت داشته باشه با عرض پوزش باید بگویم خوب حق استاد و شاگردی را ادا کردید!!!!!!
من حاضرم اگر شما فرصت نمی کنید که این کار رو انجام بدین اگه مواردی از تصویر و صدای ایشون دارید ، برای من ایمیل کنید و من ایشون رو به عنوان استاد شما معرفی کنم .

درود بر شما تصویر ایشون در وبلاگم هست شاید شما ندیدین بله هم تصویر دارم هم صدا من دین خودم را ادا کردم ولی یکی از من یاد نکرد ایشون استاد بنده بودن وهستن حتی امسال ایشون

موسیقی شرق سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://ghafoormusic.blogfa.com

از این خواننده های مستعد و گمنام خیلی هستند.فقط کاش دوتار نواز هم قبلش تمرین می کرد تا اول دوبیتیها رو تمیز تر و بهتر می زد. حس خواننده از بین میره اینجوری.
درود بر راهدار.

اقای شلی بر این دوتار را زدن نمی دانم روی چه حساب اینطوری زدن البته یک کار از ایشون با محسن عسکریان دارم میذارم برای دوستان

رضا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://dotar.blogfa.com

حیف این خواندن با این سبک و مدل پنجه بر دوتار زدن.
این صدا دوتار استاد ذوالفقار رو می خواست
انشا.. آقای سرکوهی از استاد عسکریان خواهش کنن یک چند بیتی رو با آقای راهدار همراهی کنن و سپس بزارن تا همه دانلود کنن و لذت ببرن.
انشالله

انشاله کارهای زیادی دارم از ایشون حتی هماهنگ شده که یک شب ببرمش پخش شبکه خراسان

رضا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://dotar.blogfa.com

با اجازه شما صدای آقای راهدار را در وب خودم برای دانلود گذاشتم

کا ر خوبی کردین عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد