موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842
موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842

فریاد عبدالله امینی در سرخس

بعد از اینکه از همایش کار اوا از تهران برگشتم از طرف رییس محترم اداره فرهنگ ارشاد سرخس دعوت شدم به اذاره وایشان مسَئولیت موسیقی مقامی را به من واگذار کردند  بنده لازم دانستم یک  اجراموسیقی برای مردم هنر دوست شهرم شبی یادگار که انشااله همینطور هم باشد بماند در همین فکر بودم که دوستان هنرمندم مرا غافلگیر کردند حالا بشنوید یکسخرانی ویک تک نوازی از هنرمند جوان وچیره دست تربت  جام غفور محمد زاده با فریاد استاد عبدالله امینی و غوث احمد سرکوهی اجرای موسیقی ایینی سرنا ودهل توسط محمدرضا مزارزهی وبرادرش اجرا گروه نوازی توسط محسن عسکریان غفورمحمد زاده  با صدای عبدالله امینی ببینید بشنوید لذت ببرید جمعه شب ساعت ۱۹/۳۰ سالن فرهنگ ارشاد
نظرات 3 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.computer-it.net/

سلام خوب بود خوشحال میشم به من هم سر بزنی

مهناز پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام استاد ببخشید که بعد از همایش کاراوا رفتم خارج کشور نتنوستم بهت سر بزنم خیلی دوست دارم موسیقی شرق را از نزدیک ببینم اگه تهران برنامه داشتید حتما بهم خبر بدین شاید هم امدم خراسان

گروه موسیقی شاپرک درگز دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://shaparakgroup.blogfa.com

سلام خسته نباشد استاد...من بابک اخلاقی هستم مدیر گروه،موسیقی شاپرک درگز.من با اعضای گروهم تو شهرستان درگز فعالیت داریم و تا حالا اجراهای زیادی هم داشتیم..خوش حال می شم من و به این اسم لینک کنید(گروه موسیقی شاپرک درگز)بعد منم شما رو به هر اسمی که بخواید لینک می کنم
منتظر حضور گرمتون هستم

سلا خسته نباشید از اشنایی با شما خوشحال شدم انشاله که از نزدیک زیارتتون بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد