موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842
موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام  سرخس)09151033842

موسیقی محلی شرق خراسان (تربت جام سرخس)09151033842

این وبلاگ برای آشنایی علاقه مندان به موسیقی محلی استان خراسان رضوی ایجاد شده است احمد سرکوهی 09151033842

عکس جشنوره

 

عکسهای ارسالی توسط برادر گرامی آقای علیمردانی هنرمند محبوب شیراز  

در جشنواره بی ت و حیران که برای من ارسال نمودند

نظرات 4 + ارسال نظر
علیمردانی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام ...متشکرم از شما عزیز گرامی که برای حفظ واشاعه موسیقی ناب خراسان تلاش میکنی...درود بر شما...ممنون که عکسها رو گذاشتید...موفق و پیروز باشید.

متشکرم برادر

محمد جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام من اهل اسان فارس هستم . علاقه زیاد من به موسیقی اصیل و فرهنگ دیرینه ایرانی باعث شد تا بتونم این صفحه رو پیدا کنم . هدف من از گذاشتن این نظر تشکر و قدردانی فراوان از شما و تمامی افرادی هست که در جهت گسترش فرهنگ اصیل و مقدس ایران عزیزمون تلاش می کنن . در پایان برای شما و تمامی پاسداران فرهنگ و ادب ناب ایرانی آرزوی سلامتی دارم . با تشکر ...

با سلام وخوش امد به شما دوست عزیز موسیقی هر قومی حال و هوای خاص خودش را دارد امیدوارم موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام دوست گرامی جناب آقای سرکوهی عزیز من جواد هستم و از آلمان با شما تماس می گیرم و قبل از هر چیزی از آشنایی ام با سایت خوب شما بسیار خوشحالم و دیگر اینکه از بابت سایت موسیقی و هنری خوب و مفید شما بسیار سپاسگزارم و من هم از اطلاعات خوب و صحیح شما در باره موسیقی های محلی و بخصوص موسیقی های خراسانی بسیار لذت بردم و استفاده کردم و امیدوارم که همیشه در کارهایتان موفق و پایدار باشید

دوست گرامی من بدنبال آدرس محل سکونت استاد ذوالفقار عسگریان می باشم و البته فقط چنین دستگیرم شده است که ایشان در محله ای بنام ساختمان دریکی از محله های فقیر نشین شهر مشهد زندگی می کند در حالیکه سخت هم بیمار است من ممنون و متشکرم از شما خواهم شد که اگرالبته این امکان برای شما وجود داشته باشد آدرس و یا یک شماره تلفنی از ایشان برای من ارسال فرمایید امیدوارم این زحمات شما را جبران کنم
جواد از آلمان

با سلام به شما دوست علاقه مند به موسیقی محلی خوشحالم که اینقدر علاقهمند این موسیقی هستید شماره منزل استاد ۰۵۱۱۳۷۱۷۱۶۵

میترا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام استاد.چرا خبر سفر به ترکیه تو وبلاگتون نیست؟هر چی صفحاتشو رفرش می کنم نمی بینم.موفق باشید.

با سلام چرا از اسم دیگری استفاده میکنید برای رد گم کردن صفحه سنگین بود مسافرت بودم به دوستم گفتم چند مطلب را پاک کند که متاسفانه یکی اون مطلب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد